Merveers Arkadaslar ilk 3 aylik donemde aşı olmayin diyorlardi. Simdi ise problem olmadigini ve aşı olabilecegimizi söyluyorlar. O kadar kararsız kaldik ki . Bunun kararini vermek vok zor. Ilk 3 ayin icinde aşı olan var mi ?
_pino Merveers Doktorumun önerisiyle 11. Haftamda ilk doz biontech, 15. Haftamda da ikinci dozu oldum. Kol ağrısı dışında hiçbir semptom yaşamadım. Nisan ayında korona da geçirmiştim.