Birçok doktor ile görüştüm. Kefeye koyunca aşı olmalısın diyen çok oldu ancak 20. haftada zorunlu olarak dr değişikliği yaşadık. Yeni doktor doğum sonrası olmamı önerdi. Ancak 31. haftada artık daha fazla beklemek istemedim. Bu hafta sinovac aşımın ilk dozunu oldum.
Az kaldı, bekleyebilirim diye düşünüyordum ama eşim doktor ve yoğun bakımda hamile covidlilerin entübe edildiğinden, yanlarında sezaryen kitlerinin hazır bekletildiğinden bahsetti. Kendisi de gördüklerinden etkilenmiş olmalı ki artık çocuk büyüdü aşını ol dedi. İnşallah şifa olur.