Drf Ervasl bende seninle aynı durumdayım sıkıntı stres cabası. İletişimi kesmeyelim bakalım inşallah düzene gireriz
Ervasl Drf kesmeyelim tabi canım ama bende lekelenme bile yok acaba yapışıklık mı oldu diye korkmaya başladım çok yoruldum bu süreçte artık
Drf Ervasl bu süreçte hiç kontrole gitmedin mi ben iki ayrı doktora da göründüm seni çok iyi anlıyorum bende de o şüphe vardı ki hala da var ama bir sıkıntı yok dediler
Drf Ervasl bana kan birikmesi var dediler daha önce doğum yapmadığım için rahim çabuk toparlanmış dediler. Hala bekliyorum 3 ay bitmek üzere