zelliremm Çarşamba günü nasip olursa beşiğimizi alicaz. Ama çok kararsızım. Mobilya istemiyorum kullanışlı hafif bir şey olsun istiyorum. Tecrübeli anneler siz ne tarz aldınız fikir verin lütfen😒
rgk zelliremm Biz yoyko 8 in 1 aldık. kurduk ama kullanmadık henüz. çok şık ve kaliteli duruyor. diyorduk ki yatmalı yere giderken de götürürüz ama öyle çok da hafif değil asansör yoksa hepten zor. bi tek yıllık tatile götürürz diyoruz şimdi
Handan_65 Bende bekliyorum park beşik ki kullanışlı yoksa ahşap mi ahşaptan görünüş olarak çok güzel görünüyor ama daha sonrası için ne yapacam bilmiyorum kararsız kaldim
Miniksevgim zelliremm canım ben aldım. Sepet beşik. Gayet güzel yer kaplamıyor 2 yaşına kadar yatıyor. Gerçi ben odam küçük diye aldım ama öyle bisey alabilirsin hem fiyatı da gayet uygun
Miniksevgim zelliremm Sallanıyor kuzum ama resim atamıyorum nasıl atılıyor bilmiyorum ki . Sepet beşik yaz çıkar o