Deletedmom434 ya kadın merak ettiği için değeri sormuş.. Bilen insanlarda cevaplıcak abartmışta abartmışsınız.
İkiz mi diye soracağına şükür et ne demek ya. !
Kadın şükür edip etmeyeceğini size mi soracak.
Burası soru platformuysa o sorar bilenler cevaplar bilmeyenler susar...
Canım bu arada ikiz gebeliğim var benim de. Senin haftalarındayken değerim çok daha yüksekti. Şimdi iste 15. Haftamızdayız. İnşallah ikizdir😘 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin