Eminesaric Kızlar bugün hastaneye gittim aslında normalde hissettiğim sancım yarısi kadar bile sancı hissetmiyordum ama nst de 60 larda çıktı sancı bebeğin ciğerleride gelişmiş şükür sancılarım devam eder mi acaba doğum yakın mıdır
hipregnancy Eminesaric bebeğin ciğerinin geliştiğini nasıl anladınız acaba ben de 34+5 teyim merak ediyorum
Eminesaric hipregnancy Doktorum söyledi muayene esnasında doğum olabilir ağrıların devam ederse ama korkma dedi ciğerleri gelişmiş dedi