Minikus hayır canım amniyosentez düşünülen kadar riskli bir işlem değil yaptırmayanlar bilip bilmeden korkutuyo iki defa yaptırdım ben. Eğer küçük haftalarda yapılırsa evet riskli ama 16-17-18.haftalarda yapılırsa çok daha az risk oluyo. Ben sana tamamen detaylı anlatayım Dr ilk önce ultrason muayenesi yapıyo bebeğin ölçümlerini alıyo sonra antiseptik solüsyon la karnını temizliyo ultrason la bebeğin yerini tespit edıyo bebeğin olmadığı yere ince uçlu bir iğne sokuyo şırınga ya benzıyo iğnenin şekli bi dk lık işlem iğneyi çıkarıp bebek kalp atışını dinletıyolar karnını bezle sarıyolar iki üç saat lik yatış verıyolar zaten bebeğin suyu sürekli yenilendiği için problem olmuyo. Sonrasında ilişki bir süre yasak evde dinlenmelisin ağır kaldırmak yok bolca su içsen yeterli. Bu kadar yani sence var mı bi risk eksiksiz anlattım sana. Etraftakiler yok iğne bebeğe batıyo fln sanıyo ama işlem bundan ibaret.