Fadikb Buse5038 Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin canım 🙏❤️ normal mi sezeryan mı ona göre sorayım ☺️
Cicikus1 Buse5038 hayırlı olsun çok sevindim sizin adınıza. Biz de 40+1 bugün kontrol vardı nst de sanci çıkmadı doktor en son pazartesiye kadar bekleriz gelmezse dedi. Nasıl çok zor mu suni sancı?
Sevil66 Bizde 40+1 olduk sancı kasılma çıkma Cuma’ya kadar bekleyecez duruma göre ya suni sancıyla yada sezeryan 🙈
Fadikb Buse5038 Fadikb normal oldu canım 😍 O zaman sorum yok ☺️ Sezeryan olacağım. Rabbim bebişinle uzun ömürler versin size 🙏