Kızlar selam bugün kontrolümüz vardı 38 cm 1400 gram olmuşuz sizin bebişler nasıl sizce kilosu normal miii doktor normal dedi ama biraz zayıf gibime geliyor🤦🏼♀️ Yüzü gözü de belirginleşti iyiceeee sizinkiler nasılll ay heyecandan ölcem :))))
[url=https://www.hizliresim.com/mcyombl][img]https://i.hizliresim.com/mcyombl.jpeg[/img][/url]