Melike-terzi benim doğumum Allah nasip ederse Aralık sonu gibi ben normal doğum istiyorum Hüseyin hocayla konuşmadım ama kendisi normal doğumu destekleyen birisi çocuk doktoru olarakta mesela nihal hocam var kendisi iyidir Serdar hocam aynı şekilde Aynur hocam var oda iyi ama tahlillerde biraz detaycı Erol hocam var o çok Reşad bir doktordur elida hanım var izindeydi kendisi yeni geldi tam tanımıyorum ama hastası çok var baya muayenesi iyi birde Cem hoca var oda iyi ama bazı günler hastanede olmuyor o yüzden diğer doktorları düşünebilirsin ☺️