Prensimm52 Kızlar kaşıntım var sürekli gobek ve bel cevremde genellikle yasayanlar varmı ve aşırı derecede çatladım ondan olabilirmi
Gulcansckn Prensimm52 çatlak kaşıntıları onlar, deri çatladıkça kaşınır. Kaşımak yerine yağ sürüp ovun masaj yapın
bsra46 Prensimm52 bende çok kasiniyorum ama özellikle ellerim ve ayaklarım çok kaşınıyor. Kolestaz denmesi için inanılmaz kaşınma olmalı dedi doktorum. Antihistaminik bir ilaç verdi o geçirdi kasınmalari. Bence sizinki karnın gerilmesinden kaynaklanan bir kaşıntı