Baharozdemir @Sedacannn ne güzel iste bilinmeyen herşeyi biliyorsunuz ama bi de aktarırken doğru anlatımla aktarsaniz doğru ve yerinde anlamış oluruz ayrıca riskli ir surecte olduğum içinfazla sayıda dr danışıp karar alınıyor hakkımda
Sedacannn Baharozdemir bu konuda aile hekimlerindeki ebeler bile detaylı destek veriyor sizlere evet dönem kötü ama tek doktorda kalmayın yinede sizlerde destek alın bebeğin sağlığı çok önemli
okwestt Aslylmz 20. Haftada oluyor genelde ilk dozu bi sonra ki tam bi ay sonra yani 4 haftayı doldurun ondan sonra benim hemşirem öyle dedi
okwestt Aslylmz zaten en son ne zaman oldunuz sistemde çıkıyor ben en son 5 sene önce olduğum için olmak zorundaymışım oldum 2 dozumuda