35 haftaligim artık dogumumu düşünmem gerek fakat astım hastasıyım nefesim yarıdan daha az sizlerin aldığı nefesin yarısi😌
İki yurusem beş oturuyorum
İki merdiven çıksam gözümün onu karario
Nefes nefese kalıp tansiyonum kan şekerim düşüyor bebekte beni epey zorladı olmiyan nefesm sdce yaşamak için çıkıyor gibi şuan :)
Doktor normal doğum yaparız dedi ben kendime güvenemiyorum napicam akıl fikir verin nefesim yok dayanamam stres olurum
Devlet hastanesi olduğu için isteğe bağlı sezeryanda yapmiyolar sizce napmaliyim doktor sabır değil devlette hani güveniyorum desem her gittiğimde doktor değişiyor etranizda benim gibi olan sorun yaşıyan oldumu