Merhabalar kızlar. Geçen gün de konu açmıştım iki günde olan artışı söylemiştim ama yeni okuyanlar için tekrar belirtmek isterim. Gecikmemin 3. Gününde testte pozitifi gördüm. Sonra gecikmenin 5. Günü kan verdim 30.1 cıktı. Iki gün sonra yine kan verdim 62 cıktı. Iki gün sonra yani bugün yine kan verdim 102 cıktı. Sizce sağlıklı bir gebelik midir. Bana çok yavaş gibi geldi artış baya az hatta