Fadiiik ilk test cuma gunu yaptim ardindan Ayni gün kan testi 4 cikti ikinci test bugun yaptim su an hatta su ictim yemek yedim arada ( sizce hamilelik varmi ) bide ben 2 ay önce 19 haftalik dusuk yaptim ondan kalinti olamaz degilmi ?
ucbebe_annesi34 Fadiiik umut vermek gibi olmasın ama büyük ihtimal gebesiniz Allah gönlünüze göre versin 🙏
Belizmoms Fadiiik bir daha yaptırın inşallah vardır rabbim gönlünüze göre versin çünkü ikinci test daha koyu çıkmış
Mucizebebek3 Fadiiik Hayırlı olsun teste göre var önceki gebelik sonrası 40 günde değer sıfırlanıyor zaten😊