Merve123456 Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı bebeğim doğmak için can atıyor sadece ağzını görebildik ama açılmam çok olmadığı için cumaya kadar bekliyelim dedi doktor acılmamı hızlandırmak için ne yapmam gerekiyor bilgisi olan yardım edebilir mi