rabiagucer03 32+1 im kızlar doğum izin raporu için ne yapmam lazım hiçbir şey bilmiyorum bu konuda nasıl adım arıcam bilgilendirirseniz çok sevinirim 🥰
Kumsal0920 rabiagucer03 doktorunuzdan doğum raporu alıp şirketinize verin onlar SGK ya aynı gün bildirim yapıyo e-devlette görebilirsin canım
Evren24 rabiagucer03 iş yerinden bir şey almanıza gerek yok. Ben direk doktorumun yanına gittim. 32. Haftamda oldugumu doğum iznini almak istiyorum dedim. Hemen verdi.
rabiagucer03 Kumsal0920 şuan için çalıştığım yerden biley alıp götürmem gerekiyor mu ? Bide muayene olmam gerekli mi rapor için hani giriş yapmadan çıksam doktorun yanına verirler mi
Kumsal0920 rabiagucer03 canım bi şey almana gerek yok doktoruna gidip doğum izni raporu istiyorum diyeceksin verdiği kağıdı şirketine ver bu kadar