Busra2013 Syma06 18+0 bebek daha hıssetmıyorum🥺karnımda kucuk az cıköıs🥺süt yok ama goguslerım cok büyüüd zatan buyuktu sımdı cok buyumus
Karadenizli_ Melikebakan17 canım ya birşey sormak istiyorum bebeğin hareketlerini devamlı hissediyor musun ? birde tam olarak nerede hissediyorsun ?
Aylin2011 Syma06 29+4haftalık ikizlerim üçüncü gebeliğim kızlarıma hamileyken de şimdi de sütüm gelmedi doğumdan sonra geliyor kızlarım 2 yaşına kadar emdi
[silindi] 27+1 ama benim 18. Haftadan itibaren gelmeye başladı doktor ellememem gerektiğini söyledi bide erkenden gelmesi hep geleceği anlamına da gelmiyormuş 🙄 inşallah hepimizin doğumdan sonra bebişlerimize yetecek kadar sıkıntısız bir şekilde gelir 🐣
Teusa Bi de bazen meme ucumda Sarımsı bissyler görüyorum onlar ne ya gün aşırı duş alırım kir falan mı anlam veremiyorum bir bende mi oluyor ki
Fundabshn Syma06 27+4 haftalığız süt ne zaman gelir hiç bi bilgim yok bu konuda genelde doğum yapınca geliyor diyorlar öyle değil mi ?