Bugün 18. Günümüz başta sarılık riskini atlatmak için sürekli kızımı emzirmeye çalıştım saat kurup zorla uyandırdım bol bol emzirdim sarılık olmadan da atlattık ama şimdi memeden asla ayrılmak istemiyor sürekli emmek istiyor emme hırsından memeyle kavga ediyor vermeyince daha çok kızıyor çok emdiği için de çok gaz oluyor ve çok çiş kaka yapıyor sürekli emzirme gaz çıkarma alt açma tekrar emme döngümüz var kucağımdan bırakınca 5 dk bile uyumuyor kafayı yemek üzereyim bu durum geçecek mi gaz damlasına mı başlasam ama daha 1 aylık olmadı ( yalancı emzik de veriyorum süt gelmediği için ona da kızıp atıyor çocuk her şeye kızıyor hep sinirli )