Asli1108_ bende panik atak hastasıyım gebelik öncesi ilaçları bıraktım. 33 haftalık hamileyim bugüne kadar ilaçsız geldim 🙏 passiflora bi ara içeyim dedim doktorum çok iyi sağolsun hep beni motive etti bebeğin sana en iyi ilaç diyerek bu haftalara geldim ama kullananlar var . Nefes egzersizleri yapabilirsin çok zorlarsa yada kitaplar var yardımcı olacağını düşünüyorum