Mimhb merhaba benimde bebeğimin gelişimi iyi gidiyordu 22. Haftamda detaylı ultrasondan sonra doktorum 24. Haftayı beklemeden şeker yüklemesi testi yaptırdım o sırada diaformin kullanıyordum, doktorum kesmem gerektiğini söylemedi şekerimi baskılamış olabileceğini düşündüler, şimdi tekrar şeker yüklemesi yapmamak için diyetisyene başladım endokrinoloji doktorum günde üç kere açlık tokluk şekeri bakmamı istedi detayları anlattı, beş günü takip edeceğim kontrole bakılacak, eğer böyle bir şüpheniz varsa mutlaka bir doktora görünün bazen şeker yüklemesi testinde sonuc doğru çıkmayabiliyormuş..