Sogancik kizannesi_1004 Nil meva çok güzel ama ben söylerken zorlandım. Nil Hafsa söylemesi daha kolay. İkisi de çok hoş 🌸
kizannesi_1004 Sogancik evet evet aynı his 😍Meva Hafsadan daha güzel gibi ama Nille birlikte söyleyince Hafsa daha kolay çıkıyor ağızdan o yüzden kararsız kaldım 😂 teşekkür ederim