Ben de 29+2 erken doğum riski bende de vardı sağ tarafımda iğne batması gibi olup gelip geçiyor dünden beri. Risk olunca her ağrıya anlam yükler oldum kontrol de cuma günü bekliycem o zamana kadar çok ağır bri şey olmazsa. Sertleşme zaten çok erken haftalardsn beri oluyor bende. Ama bu haftalarda acı verecek şekilde oluyor günde bir iki kez. Sertlestiginde vajina kısmında aşağıda ağrı oluyor sertlik geçince o da geçiyor. Allah korusun hepimizi vakitli doğum nasip etsin