twinsmommmm isimsiz1i ben 17 haftalıgım :) erken beklıcez dedı doktor yıne de ınsallah kalabıldıklerı kadar cok kalırlar ama catın dar dedı. O yuzden urkmuyorum degıl. Insallah saglıkla gelsınler :)
isimsiz1i twinsmommmm benimkiler kalırdıda altan muayene yaptıktan sonra sancılarımı tetikledi adet sancıları gibi gelip gidiyordu en son ağlıyordm sezaryan oldum umarım senin ki kalabildikleri kadar kalırlar canım 🤲🏻😇❤️
Gurbetten twinsmommmm Erken beklemeyi neye gçre dedi doktorunuz acaba? Rahim ağzı kısalığı mı var acaba?
twinsmommmm isimsiz1i ahh bıZ 36 ları ınsallah goruruz canımmm ınsallah 🙏🏻 7den sonra beklıcez dedı doktor cok dar catın ben cok kucugum 😩 Allahım yardımız olsun 🙏🏻
Kkalintas 30+4 biri kız diğeri hala belli etmiyor kendini 2 kız olursa Elvin & Elisa biri erkek olursa Hikmet Acar 🤔
zehranurr twinsmommmm 36. Haftada doğum yaptım biri 2300 gr diğeri 1800 gr doğdu. Düşük riskim direk yoktu ama malum çoğul gebelik direk riskli gebelik deniliyor
Fundabshn Ebrar sare & Bade erva koyardım heralde ama ikizlerim yok sadece sizlere yardım etmek için yazdım 😊😊💐