Sedasude
[bilinmeyen] normal doğum bir sezryan bir buçuk diye biliyorum ama 🙄🙄
Sedasude
[bilinmeyen] bilmiyorum o kadar canım ama bende duydugum kadarnı söyledm
Papatyal
[bilinmeyen] bende buharaya gidiorum zeynep hanima siz hangisine gidiosunuz
Papatyal
[bilinmeyen] yok malesef hic sormadim ama agustosun 8 inde gidicem doktora o zaman sorucam bende şuan 32 haftaligim sen kac haftaliksin
Miray12
[bilinmeyen] sezaryan 1060 normal 1400 olması lazm
Miray12
[bilinmeyen] benimde Fatma hanım çok memnunum bu ikinci kez hamileliğim ve hiç değişmedim ilk sezaryanımıda o yaptı kısmetse yine o
Papatyal
[bilinmeyen] giriyor canim gorumcem guldemet hanimda normal dogum yapti tabiki doktoru girdi
Guner25
Ben geçen gun gittigimde sordum 1500.dediler 😊bakalim hayırlısı
Papatyal
Guner25 siz hangi doktora gidiosunuz
Guner25
Papatyal humeyra çanakçı🤗
Papatyal
[bilinmeyen] yok cnm nst ye girdiğinde ek ücret almiolar
GamzeErglKnk
Kızlar merhaba ilk doğumlarda sezeryan ve normaş doğum epiduralli veya epiduralsiz farketmeksizin 1500 tl (oda süslemesi,foto çekim,doğum sonrası diyetisyen dahil) nst içinde ayrıca bir ücret yok
GamzeErglKnk
Bende buharaya gidiyorum yalnız şuan foto çekimi yapan firma anlaşmayı kesmiş hastane ile yeni bi anlaşma yapılır mı veya nasıl olur bilemiyorum buda ek bilgi olarak bulunsun dedim
Papatyal
GamzeErglKnk sağol cnm sen kime gidiosun
GamzeErglKnk
Papatyal demet hanıma gidiyorum ben
Nurerdogan
[bilinmeyen]
Evet canim benim oda süslemeli anlaşması var ben erzurumda demet hanıma gittiğimde sormuştum 😄😄
GamzeErglKnk
[bilinmeyen] bu sene yapmışlar galiba ama süsleme dediğimde yani uyduruk bişey zaten 3-4 tane balon bide kapıya tül-fiyonk
azemannesi
normal 1000 sezeryan 1500 sezeryan sonrasi vajinal dogum 3 bin
Nurerdogan
[bilinmeyen] kız ben araştırmaktan kafayı yiycem artık 😀😀 keşke burdada böyle bise olsaydı ya valla