39+0 haftaligiz bugün kontrolüm vardi ve doktorum bebegin suyunun baya azaldigini riske atmiyalim bosuna yarin gel suni sanciyla baslatalim dedi 😳 ben sok oldum zatn öyle diyince halbuki hastaneden sonra gezmelere gitmeyi düsünüyodum 😂😂
alttan muayne etti ve 2cm acilman var dedi. Ay bi sevindim ki 😍 37. haftadan beri hep nezaman belirtim olcak nezaman dogurcam diye kendi kendime stresse giriyordum 😅 ve sonunda yatisim yapilcak ☺️
sadece dün aksamdan beri düzensiz 40-60 dk da bir cok hafif adet sancisi gibi bel ve karnimin altina agri giriyor okadar baska hic bi belirtim yok suanlik.
yarin icin cok heyecanliyim 😍 bakalim sürec nasil ilerlicek ☺️