Gkckdr Herkese merhaba, bugün Dr gittim 7+1 deyiz hafta olarak. Fakat kalp atışını henüz duyamadık Dr küçük olduğunu söyledi, cuma günü tekrar gel dedi. Fakat ben şuan çok tedirginim aksi bir durum olur mu? 😔