KardelenYunusEva Valla ben normal bebeği yıkadım annelik iç güdüsüyle dualarımı da ettim bebeğime güzel temennilerde bulundum .sonra bende girdim duşa gusül alır gibi yikandim valla. Ekstra özel bir şeye gerek yok..ama tabi adet olarak gelenek olaran farklı uygulama yapanlarda oluyor ama ben yapmadım