Kızlar dün ben kan testi verdim .değerim 363 çıkmış hamile olduğumu nerden baksanız idar testinde 1hafta önce öğrendim .ben gitmedim hani iyice emin olayım diye .çünkü adet düzensizlikleri var benim .çok düşük çıkmış beta bana göre varmı sizin bir yorumunuz .yarın doktor kontrolum var. Ama sizden de bilgi alayım dedim .