Arkadaşlar adetime 5 gun felan var dun gece rüyamda bebek emzirdiğimi gördüm sanırım hastanede gibi bişeydim bebişim gögüs ucumu agzına alırken cok zorlandı. Yani değişik bir rüya bu ayda klomen kullandım açıkcası kimseyle bebiş hakkında brşeyler konusmuyoruz. Buna benzer rüyalar da cok gördüm sizin bir yorumunuz var mı acaba 🤔🤔