Kızlar 11 gun önce doğum yaptim bebeğim 3 kilo 95 gram oldu ama şuan sütüm yetersiz ve bebeğim tam anlami ile doymuyor ve sarılığı var sürekli meme arayışında kendimi çok kötü hissediyorum tecrübeli anneler varsa sizce sütümü arttirmak için ne yapabilirim çok üzülüyorum ve kendimi çok yetersiz hissediyorum:( lütfen bana yardimci olur musunuz hapyy kidse de yazdim ama geri dönüs olmadi