Asli06 siz detaylı usg çekimi derseniz onlar zaten yönlendiriyo kadın doğumcuya yönlendiriyolar doktor da detaylı galebinde bulunup radyolojiye sıra veriyo..ama ben 1ay önce aramıştım yine de sıra yoktu,imkanınız varsa elden gidip sıra alın ozaman bulma şansınız daha yüksek olur..özelde eşinizi de alıyolar devlette bazıları pandemiden dolayı almıyor eşleri,normal ulstrason cihazıyla bakar gibş bakıyo ağrı sızı alttan muayene yok kafanız rahat olsun giderken yanınıza çikolata alın bazen bebek hareketsiz durunca her yerini görmekte zorlanabiliyolar..