Elanur71 Kızlarr bugün 40+4 üm Hastaneye gittim Açılmam 1cm miş Sancım da hiç çıkmadı. Doktor yarın 12 ye kadar normal doğm denicem olmazsa sezeryana alıcam dedi. Dua edin banaaa 🙏🙏🙏
Kuzusunannesi Elanur71 bol bol yürüyüş yap doğumhane de ben de aynı günde yatmıştım 10 saat suni sancı aldım hurma yiyebilirsen ye baya etkili oluyo inşallah bi an önce kurtulursun
Kuzusunannesi Elanur71 ya benim acı eşiğim çok yüksek doktor da şok oldu nasıl bu kadar iyi duruyosun diye ben çok fazla zorlanmadım