Kucukmucize Hanımlar 17 gün önce doğum yaptım.Bugün sağlık ocağında kan verdim crp yüksekmiş bi daha bakılıyormuş sonuç.Yarın çıkacak doğumdan sonra antibiyotikte kullandım neden yüksek acaba
Kucukmucize Mom6272 anladım öyle dikişlerimde vs bi problemde yok en başta antibiyotikte kullandım ama
Mom6272 acaba idrar yollarında enfeksiyon olabilir mi? bazen belirti olmadan bile hasta olabiliyoruz geçmiş olsun canım
Kucukmucize Mom6272 bilmiyorum ki canım ya idrar yollarımda öyle birşey yok acaba sezeryandan vs mi ister istemez oldu
Kucukmucize Asdfjsjdkks belirti vs hiç birşey yok olmazsa yaptırım .yarın kadın doğumcumla görüşeceğim zatende merak ettim