Youtube oskopar iğne koldan vuruluş şekli yazarsanız uygulamalı anlatan hemşirelerin videosu falan var..foto yüklemeyi bilmiyorum,omzunuzdan 4parmak aşağıya hedefi belirleyin kolun arka kısmını iki parmağınızla sıkıştırıp iğneyi vurun iğne girince serbest bırakın kolu yavaşça ilacı verin biraz yakıyo ilaç ama çok az zaten miktarı dayanılır..geçmiş olsun😊