Aysenuramahamis Kurbagaopenkiz Ylzz00 Biz de tombiğiz 😍 32′de 2200 doğuma kadar ne oluruz Allah bilir😅 Sağlık olsun🙏🏻 Bende de şeker yok, genetik.
Ylzz00 Melike3535 daha doğmadık 33+4 üm çarsambaya randevum var kaç oldu bilmiyorum 30 haftalıkken 2 kiloydu şekerim flan da yok gizli seker belki die 2 defa yaptık hatta ama cıkmadı genetik
Melike3535 Ylzz00 yok yapmadım daha kasımda inşallah kız benim erkekler biraz iri oluyo oğlum 3850 doğmuştu
Melike3535 Aysenuramahamis sezeryan ilki isteğe bağlıydi Buda isteğe bağlı ama normal olmazmış zaten ters geliomus