emine-ernur36 Melegimmm Bende ikizlere hamileyim 7+3 sabırsızlıkla cinsiyetlerinin belli olmasını bekliyoruz ilk gebeliğim ilk heyecan Rabbim yavrularımızı korusun 🙏
ikizlerinannesi emine-ernur36 benimde ilk gebeliğim o haftada bilmiyordum ikiz olduğunu sonradan öğrendik :) çok güzel bir heyecan gerçekten Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Myhope Bende 24 haftalik ikiz hamileyim Allahim nasip ederse kizlarim olcak.sag salim kucagomiza alalim insallah
emine-ernur36 ikizlerinannesi Amin hayırlısı İle kaç haftalık sizinkiler benim arada kanamalarım oluyor progestan kullanıyorum biraz böle endişelerim oluyor ama Rabbim korusun hepimizin yavrularını🙏
Sefaselen ikizlerinannesi kacinci haftada ogrendiniz ikizleri rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin
Muhammedeymen Ikiz veya çoğul gebe olanlar ailenizde var mı 🤔 çok istiyom ama genetikte yok 🙈😭 sağlıkla kucağınıza alın 🤗
emine-ernur36 Muhammedeymen benim ailemde hiç kimsede çoğul gebelik yoktu doktor ikiz deyince insan bi şaşiyor ama Rabbime şükürki bizi ona layık görmüş
Melegimmm emine-ernur36 canım bende de kanama şikayeti olmuştu Progestan ve iğne kullandım çok şükür atlattık neden olduğunu söyledi mi doktorun
ikizlerinannesi emine-ernur36 biz 24+ 3 olduk canım. Benimde adet günümle beraber 3gün lekelenmem olmuştu. Ama progesteron kullanmadım sadece dinlendim yormadım kendimi ikiz olduğunu öğrendikten sonra da çok dikkat ettim İlk 3 ay. Zaten bulantıdan başımı kaldıramadım. Ağır işler yapma yorma kendini içini ferah tut Rabbim yardımcın olsun
Melegimmm Bizim ailede eşimin ailesinde de yoktu canım biz ilk duyduğumuzda çok şaşırmıştık Allah nasip edince oluyor hiç de aklımıza gelmezdi ikiz olacağı
Melegimmm Ayyy ne güzel canım bi taşla iki kuş biz daha bailamadık yeni detaylıya girdik cinsiyetleri net belli olmadan bişey almak istemedik eşim biri kız biri erkek diyodu çünki
ikizlerinannesi Melegimmm iyi yapmışsınız canım biz de 19. Haftada detaylıya girmiştik. onu bekledik. Ben çoğunu bitirdim sayılır alışverişini ☺️ Şimdiden çok ağırlaştım son haftalar nasıl olur hiç düşünemiyorum ☺️