Mikrop şeker yüklemesi yaptık normal çıktı yani gebelik şekeri çıkmadı ama beni bir perinatoloğa gönderdi detaylı bakması için o şekerime bakmadığı halde ona bağladı ve bir çok şeyi kesmemi istedi. Meyve, beyaz ekmek, pirinç, patates, şerbetli tatlı yeme dedi. En çok şeker de meyvede olduğu söyleniyor ben mide bulantılarım yüzünden çok fazla tüketmiştim bi canım meyve istiyordu. Meğer onlar şekere dönüyor amniyon sıvısını çoğaltıyormuş