Halime04 Byztrkravc korma doktor eyer dediyse bebek iyi kese etrafı kanama bar hemen progrstan altan kullan diyo endiş lenme inşalah bebiş iyidir
Ayse254 Byztrkravc benim de 7. Haftada kanama alanım vardı 11 haftalıkken bitti 😊 ben genelde yattım çünkü ağrım vardı alt karın bölgesinde belimde falan şuan 12+2 yim hala raporluyum ama ağrılarım yavaş yavaş düzeliyor 🤗
Mervemuhammed Byztrkravc Benimde 9. Haftamda vardı şuan 35+4 teyim progestan kullandım iki ay falan .inşallah bişey olmaz Allahın izniyle
Byztrkravc Sedamamiasya çok şükür canım maşallah bi daha yaşatmasın rabbim sürekli yattın mı yoksa ağır iş mi yapmadın sadece
Sevgibirkan Sedamamiasya bişe sorabilirmiyim acaba saddce ilaclamı gectı doktor baska bi şey verdımı gecmesı için bnde progestan kullanıyorum ama agız yoluyla gunde 4kere vajınadan kullanamıyorum cunku
Sedamamiasya Ayrica doktorum dediki kanama alanindan cok korkma yani eger o bebek sagliksizsa düser zaten ilk knamada ama bebek saglikliysa akese de sorun yoksa bisey olmaz
Byztrkravc Sedamamiasya evet ama korkuyorum bende sadece 14 gün önce 1 kez kahverengi akıntı şeklinde oldu bidaha da hiç gelmedi çarşamba günü gitcem inşallah geçmiştir dua edin bana da 🙁
Sedamamiasya Benim sadece bi gece kanamam oldu ve kesildi ama doktora kontrole gidiyodum hala vardi kanama alani rahim büyüdükce azaldi ve bitti
Sedamamiasya Sevgibirkan bende vajinadan almadim gunde iki defa agizdan 200 mg. Baska bisey kullanmadm
Halime04 Byztrkravc ama yatak istiratı yapman lazım bak ben 22haftalığım hala iş yapmıyorum hiçbişey bebeişkerimizden önemini dgl o yüzden dikkat et