Gerçekten şoktayım şuan çok şaşırdım.
Göğsüm çok kaşınıyor du çok büyüdüğü için acaba çatlamışmı diye baktım bakarkende göğsümün ucunun kabuk tuttuğunu gördüm. Ama böyle kabuk gibi değil göğüs ucuyla aynı renk sanki üstüne yapışmış gibi onu aldım Bi baktım toplu iğne başı kadar kan geldi korktum bende neyse silince kanama bitti hemen ama göğsümü elimle sıkınca su geldi çok şaşırdım bir daha sıktım bir daha geldi bir daha sıktım bir daha geldi 😂 tabi ben şok bide kıvamı su gibi değil jel tarzı. Hemen annemi aradım annemde normal dedi uygulamadaki kızlara sorsana dedi 😂 daha önce bunu yaşayan varmı bence çok erken ama normal sanırım