Arkadaşlar bugün 31+5 im muaynem vardı bebeğim 1hafta ilerden gidiyordu ama bu son kontrolde artık ilerden gitmiyor.normal seyrinde gidiyor.rahmimin sağ tarafında çentik vardı ondan dedi doktor.az beslenmiş kilo almamış şu anda 2 kilo.ayrıca çok hareketli bi bebek diil.rutininde öyleydi Zaten.doktor yinede haftaya ciğer geliştirici vurmaya başlayalım ve nts ye girmeye başlayalım dedi korktum ya..daha erken değilmi nts için 😔