Happybsrn Nzr06 ben anlamıyorum yarın ikili sonucumu alacam hani ikili sorunlu muydu da üçlü de sorunlu çıktı o amaçla sordum bilenler cevap verir umarım ama doktorlar üçlü teste gerek duymuyor diye biliyorum
Nzr06 Happybsrn doktorum sorun yok demişti endişelenecek 3lü de de az riskli dedi işte aklıma takıldı 21 ekimde detaylı randevumu beklicm bakalım 😌
Happybsrn Nzr06 sorun yok demişse gerek yoktur yapmasaydın sıkma canını bu testlerin yanılma payı çok yüksek bir doktor üçlü teste çöp diyo🥴