Edoliii bunun tek çözümü antibiyotik maalesef… Apse bebeğe de zararlı, size de. İhmal etmeyin hemen dişçiye gidin. Benim de ilk trimesterde 20′lik diş iltihabım oldu. Antibiyotik ve ağrı kesici verdi, kullanımdan sonra 2. Trimesterde çektiler. Diş ağrısının yanında dişin çekilme acısı 0 diyebilirim size…