ess25 merhaba 😊 evet doğum yaptım bebeğim 4.5aylık oldu çok şükür. Ben çok memnunduö hem Nebahat hocadan hemde doğumhane ekibinden çok ilgili ve naiftiler. Her yaptıkları işlemi anlattılar beni çok güzel yönlendirdiler sayelerinde çok rahat ve toparlanması çok kolay bir normal doğum gerçekleştirdim.