Merhaba arkadaşlar, makat geliş bebek yani başı yukarda olan bebek yine de normal doğum gibi belirtiler gösterip erken gelmek ister mi? yani nasıl desem suyumuz gelir mi nişanımız gelir mi dönmese de?? Bunların olması için illa bebeğin doğum kanalına girmiş olması mı gerekir? İnş düzgün sormuşumdur cevaplarınızı bekliyorum internette bir bilgi bulamadım🤦🏼♀️😭