kineem Kanımda ve idrarımda enfeksiyon çıktı bebeğim 2 gündür doğru düzgün hareket etmiyordu kendimde çok hastayım kandaki idrar bebeğime zarar verir mi CRP değeri 23.76 çıktı PH ise 7.5 perşembe günü randevum var beklemem gerek mi yoksa acile mi gideyim
deletedmom87894 kineem benimde enfekyion çıktı idrarımda doktor yanma hissi oluyormu dedi hayır dedim bi ilaç yazmadı bol su için