Merhabalar,
Bilgisi olan biri varsa yardımcı olursa çook sevinirim🙏
Şu an 21+5 haftalığım, renkli ultroson için gün almam lazımdı ama neredeyse 1 aydır uğraşıyorum devletten ancak bugün 20 Ekim için alabildim renkli 20 24 hafta arası ya ben 20 Ekim de 24+0 olacağım doktor bakar mı Bi sorun olur mu deneyimi olan biri cevap verebilir mi
20 24 denilmesinin amacı ne zaman geçince bebeği iyi göremiyor mu doktorlar