Belizmoms ecemcee sanmıyorum bende grip olmuştum yeni iyileştim hep üst üste hapşırırdım bir sorun olmadı hatta hapşırdığım zaman kızımda uyanıp tekme atıyordu 😀😀
deletedmom87894 ecemcee neden zararı olsun olmaz tabi😊ama şiddetli hapşurunca karnımı tutuyorum kasılıyor çünkü😂
Belizmoms Hilal-95 bende gebeliğin ilk zamanları hem ishal hem bulantı kusma vardı klozete koştum hem ishalim hemde kusuyorum önce kusayım dedim kusarken altıma kaçırdım biraz 🤣
Hilal-95 Belizmoms ben ozamanda çok mide bulantısı yaşadım ama smdı bazen tiksiniyorum çok ozamande kusuyorum ama baskı cok oldu busefer demekı🤭🤭🤣 33 haftalığım
Hilal-95 Belizmoms benmde 20 felan bitti şükür ama arada tiksindim felan oluyor midem bullanıyor gene çok zor ya allah yardım etsin 🤦🏻♀️