Gizmom 10 gün önce kontrole gittiğimde 3 kilo demişti bugün gittim ortalama 3500 dedi, ortalama dediği için anmayamadım tam olarak 10 günde 500 gr alması imkansız geldi. 10 gün sonra doğumum var bu arada
ebrr1048 Gizmom benm 1günde 200 gr fazla çıkmıştı doktorum çocuğum pozisyonuna göre alet yanılabilir nefes alırken çeksem farklı nefes verirken çeksem farklı çıkar çok milimetrik hesaplar doğunca net görcez kilosunu boyunu demişti
csema Gizmom benim üç gün arayla 200 gram fazla cıkmıstı. gebelikte hafta hesabı bu yüzden cok önemli
perihanguner Gamze_01 bende 34+4 te gittim 2550 idi 36. Haftada tekrar gittim 3050 gram dendi yani imkansız değil bence ☺️
gmzns Kiloyu çok takmayın doğumdan sonra gğzel emzirirseniz bebekler çok çabuk topluyor oğlum 3400 doğdu 3150 ye düştü doğumdan sonra şimdi 2 aylık 6600 kilo 2 ayda 3 kiloyu geçik aldı hemen topluyolar merak etmeyin
Gizmom gmzns yok takmıyorum benim için 3 olması bile yeterliydi erken doğum riskim vardı çünkü, tabiki toparlanır en önemlisi doğumdan sonra iyi bakabilmek
Gizmom gmzns inanın suan o kdr cok zorlanıyorum ki doğum benim için rahatlık olacak gibi geliyor. Hamileliğim cok rahat geçti son ay hatta son hafta mahvoldum belin cok kötü yürüyemiyorum
gmzns Gizmom ahh ahh benimde öyleydi bi doğurayım yeter ki diyodum ama bebek olmasının sorumluluğu apayrıymış şimdide karnımda olması daha iyiymiş diyorum sorumluluk bambaşka bişey bugün 3 tane aşı olduk gözünden yaş geldi o derece acıdı yenidoğanlarda göz yaşı gelmez normalde kahroldum çook bambaşkaymış bişey olucak diye aklı gidiyor insanın uykusuzluk ayrı açlık ayrı başından ayrılamıyorum bide kolik benimki gaz sancısı oluyor sürekli ama doğurunca kurtulcaz sanıyoruz ya aslında doğurunca bi parçası içimizde kalıyor taa kalbimizde♥️
Aybuss Sağlıklı olsunlar da sağ salim dünyaya gelsinler kilo önemli değil.. Rabbim hepimizin evladını korusun hayırlı uzun ömür versin 🤲🤲🤲🤲
Gizmom Aybuss tabi ki öylr allahım hepimize hayırlısını nasip etsin kucağımıza sağ salim almayı nasip etsin