Arkadaşlar ben şehir hastanesine gidiyordum. Doktorumun tayini çıktı. Başka doktorlara gittim 39 u beklerim ondan sonra karar veririm diyorlar. Bebek makat geliş ebe düzelmez dedi ama doktorlar devlete hesap vermek adına son ana kadar bekletiyor. Bekletmesi bir şey değil ama çocukken kanımda pıhtılaşmama sorunu vardı. Strese girince bu sorun tekrar ortaya çıkıyor. Sezeryan olacağı için kan tahlillerini yapmak zorunda 39 dan önce suyum gelir birşey olur kan tahlili yapmadan acil ameliyata girmek zorunda kalırım diye korkuyorum. Özel hastaneye gidenler ve sezeryan günü belli olanlar kaçıncı haftanızda alıyor doktorunuz?